.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار اعضاي هيئت نظارت گيلان با استاندار
در انتخابات دوره گذشته مجلس در دولت قبلي مشكلات زيادي با دستگاه‌هاي اجرايي انتخاباتي داشتيم و عملاً برخي از مسئولين استانداري و فرمانداري‌ها با برخوردهاي سياسي در جهت تضعيف و كارشكني برسر راه وظايف هيئت نظارت و حتي انتخابات برآمدند كه توانستيم ...
ديدار اعضاي هيئت نظارت گيلان با استاندار

سيدكاظم ميرحسيني اشكوري در اين ديدار گفت: اگر هيئت‌هاي اجرايي خوب انتخاب شوند و به وظايف قانوني و شرعي خود عمل كنند و امورات اجرايي را پيگيري و بررسي دقيق انجام دهند، نيازي به بررسي مجدد در هيئت هاي نظارت و شوراي نگهبان نخواهد بود.
وي افزود: البته شوراي نگهبان و هيئت هاي نظارت نيز در صورت لزوم و ضرورت با توجه به استعلامات و بررسي هاي محلي، طبق قانون صلاحيت داوطلبان را بررسي خواهند كرد.
ميرحسيني اشكوري تصريح كرد: در هيئت نظارت، تصميم ها انفرادي نيست و اينكه ما يك فرد را متهم كنيم كه تمام تصميمات را مي‌گيرد، علاوه براينكه ظلم به آن فرد است جفا به ساير اعضاي هيئت نظارت نيز هست.
سخنگو و قائم مقام هيئت نظارت استان نيز در ادامه اين جلسه گفت: در انتخابات دوره گذشته مجلس در دولت قبلي مشكلات زيادي با دستگاه‌هاي اجرايي انتخاباتي داشتيم و عملاً برخي از مسئولين استانداري و فرمانداري‌ها با برخوردهاي سياسي در جهت تضعيف و كارشكني برسر راه وظايف هيئت نظارت و حتي انتخابات برآمدند كه توانستيم با وجود تمامي بي مهري و كم كاري ها، كارها را جلو ببريم.
حسن كربلايي افزود: البته اين دوره مشكل چنداني نخواهيم داشت و با تفاهم و تعامل كامل انتخابات خوبي را با حضور حداكثري مردم برگزار خواهيم كرد.
وي با تاكيد برجلوگيري از تبليغات زود هنگام انتخاباتي خاطرنشان كرد: از نظر هيئت نظارت استان اين نوع عملكرد داوطلبان انتخابات پنهان نخواهد ماند و در كنار ساير گزارشات و استعلام ها در بررسي صلاحيت ها موثر خواهد بود.
كربلايي همچنين خواستار تشكيل كميته مشترك انتخاباتي با حضور مسئولين ذيربط در امر انتخابات، موانع و مشكلات تخلفات احتمالي از سوي بعضي از داوطلبان و هواداران آنها و تبيين راه حل هاي منطقي و قانوني شد.
استاندار گيلان نيز در اين جلسه اظهار داشت: ما خود و همكاران اجرايي را موظف به همكاري و تعامل همه جانبه با هيئت نظارت استان دانسته و تمام امكانات نرم افزاري و سخت افزاري لازم را در اختيار قرار خواهيم داد.
روح الله قهرماني چابك يادآور شد: تلاش ما اين است كه جو انتخابات همچون دوره هاي گذشته نباشد و با هدف مشتركي كه در حفظ و ارتقاي نظام داريم، لازم است با محبت و همدلي در كنار هم به انجام وظايف قانوني خود بپردازيم و اگر اختلاف نظري هم بود با همنشيني ها و تعاملات سازنده مشكلات را حل كنيم.
قهرماني با بيان اينكه نمي توان به تنهايي كارهاي بزرگ انجام داد، افزود: بايد از يكديگر مراقبت كرده تا اشكالات احتمالي به حداقل برسد و نشست هاي مشترك در اين راه خيلي مي تواند كارساز و اساس كارها براي همه ما بايد اعتدال باشد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.